۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

برچسب : شکر

چرا این قدر از خدا طلبکاریم؟

چرا این قدر از خدا طلبکاریم؟

ما عقب افتاده نفسانیت و تعلل خودمان هستیم. ما خودمان متهمیم. خدا حجت را، عنایت را، ربوبیت را، برای ما تمام کرده است.

چرا این قدر از خدا طلبکاریم؟

چرا این قدر از خدا طلبکاریم؟

سخنران: حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری با این همه نعمتی که داریم چرا قدر نمی‌دانیم و باز طلبکار خدا هستیم؟ دریافت فایل تصویری زمان: ۹ دقیقه و ۳۵ ثانیه حجم: ۱۷٫۴ مگابایت

بلا، نعمت خدا

بلا، نعمت خدا

سخنران: آیت الله ناصری برای بلاها خدا را شکر کنیم…  دریافت فایل تصویری زمان: ۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه حجم: ۴٫۵ مگابایت

 لزوم شکر نعمت های الهی

 لزوم شکر نعمت های الهی

بسمه تعالی کد مطلب:۹۶/۸۷/۱۸۰  لزوم شکر نعمت های الهی شخصی می‌گفت: مدتی است هر چه به نظرم می‌رسد برایم اتفاق می‌افتد؛ مثلا با خود می‌گویم چند وقت است مریض نشده‌ام، بلافاصله مریض می‌شوم. یک بار به ذهنم ‌آمد که مدتی است تصادف نکرده‌ام؛ ناگهان با ماشین تصادف کردم. این قضیه همواره تکرار می‌شد و مدت‌ها […]