۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • 27 فوریه 2022 - 15:31
  • 297 بازدید
آداب سربازی امام زمان ارواحنا فداه
آداب سربازی امام زمان ارواحنا فداه

آداب سربازی امام زمان ارواحنا فداه

چطور حرکاتمان بوی عطر امام زمان علیه السلام نمی دهد!؟ ما چه سربازهایی هستیم!؟

چطور ما خودمان را سرباز آقا امام زمان عجل الله تعالی بدانیم و یادی از ایشان نکنیم!؟ چطور حرکاتمان بوی عطر امام زمان علیه السلام نمی دهد!؟ ما چه سربازهایی هستیم در حالی که اگر کسی در این خونه راست بگوید، حتی عزت دنیاییش را تامین می کند!

سردار بی سرباز

🔻 ما پیوندمان با آقا بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمک الفدا خیلی کم است!

💠 اصلا خودمان را سرباز نمی دانیم. یک نفر ۲ سال سربازی می رود؛ لباس، سبک کار و حسابش تو این دو سال خیلی فرق می کند! یک دوره آموزشی و آمادگی است؛ در طول زمان ۲ سال است. آن وقت چطور ما خودمان را سرباز آقا امام زمان عجل الله تعالی بدانیم و یادی از ایشان نکنیم!؟

🔸 چطور حرکاتمان بوی عطر امام زمان علیه السلام نمی دهد!؟ ما چه سربازهایی هستیم در حالی که اگر کسی در این خونه راست بگوید، حتی عزت دنیاییش را تامین می کند!

🔹 منتها طلبه جلسه ای برای مردم نباید داشته باشد مگر اینکه یادی از آقا بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمک الفدا  داشته باشد. می دانی همین تذکر دادن خیرش به خود شما بر می گردد! هر چه بیشتر شد بیش تر بر می گردد!

می شود یک جلسه را بدون نام حضرت ولی عصر عجل الله تعالی سپری کرد، ولی مایه حسرت است. اگر می خواهید خیر ببینی باید با دو نفر، با ده نفر، با صد نفر یک جوری یاد آقا بقیه الله علیه السلام را در دلها زنده کنید که اینها که می روند خانه، شنیده باشند؛ ذهنشون درگیر باشد؛ اصلا وظیفه ما همین سربازی است.

🔸 عموم را نگاه کنید! وقتی از مسائل مادی صحبت می کنند آنچنان شور و شوق و طراوتی دارند؛ ولی راجع به آقا بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمک الفدا می خواهد صحبت کنند، دلمردگی و بی توجهی هم از متکلم، هم از مخاطب! این جفایی است که ما داریم به خودمان، زندگیمان و آیندمون مرتکب می شویم.

🎥 سخنران: حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری

آداب سربازی امام زمان روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمک الفدا

📲 دریافت فایل تصویری

زمان: ۲۰۱ ثانیه

🔸 حجم: ۱۲/۷ مگابایت

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

جواب سئوال زیر را وارد نمایید *