۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » تصویری(حجه الاسلام ناصری)
  • 15 نوامبر 2022 - 13:52
  • 56 بازدید
حجاب و هویت آینده زن
حجاب و هویت آینده زن

حجاب و هویت آینده زن

مریم مواظبت داشت؛ پاک بود؛ مریم به مراتب بالای ایمان رسیده بود؛ از کودکی وقف خدا شد؛ گذشت داشت! حجاب داشت! حد و حدود را می شناخت!

امر حجاب لب دین خداست؛ زن تاثیری عظیم در جوامع دارد! حضرت مریم سلام الله علیها هویت زن را می شناخت! تکوینا نظام نامه حفاظتی زن را می شناخت!

حجاب، لب دین خدا

💠 حضرت عیسی مسیح علیه السلام اگر چیزی دارد از مریم دارد! معدن را، سرچشمه را، مادر را ببینید! چگونه یک الگو را می خواهد بدهد!؟ شخصیت یک الگویی را، مادرش را هم بررسی می کند! او را هم الگو قرار می دهد! 

وَمَرْيَمَ ابْنَتَ عِمْرَانَ الَّتِي أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا فَنَفَخْنَا فِيهِ مِنْ رُوحِنَا وَصَدَّقَتْ بِكَلِمَاتِ رَبِّهَا وَكُتُبِهِ وَكَانَتْ مِنَ الْقَانِتِينَ 

و [نیز] مریم دختر عمران [را مثل زده است] که دامان خود را پاک نگه داشت و در نتیجه از روح خود در او دمیدیم و کلمات پروردگارش و کتاب های او را تصدیق کرد و از اطاعت کنندگان [فرمان های خدا] بود. (سوره تحریم – آیه ۱۲)

🔺 مریم مواظبت داشت؛ پاک بود؛ مریم به مراتب بالای ایمان رسیده بود؛ از کودکی وقف خدا شد؛ گذشت داشت! حجاب داشت! حد و حدود را می شناخت! هویت زن را می شناخت! تکوینا نظام نامه حفاظتی زن را می شناخت!
🔹 امر  حجاب لب دین خداست؛ زن تاثیری عظیم در جوامع دارد!

🎥 سخنران: حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری

حجاب و هویت آینده زن

📲 دریافت فایل تصویری
زمان: ۱۹۲  ثانیه
🔸 حجم: ۶/۲ مگابایت

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

جواب سئوال زیر را وارد نمایید *